Toimitusehdot
Palautus
Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus laskettuna tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, otathan ensin yhteyttä s.postitse: info@mesitaival.fi
Palautettavan tuotteen on oltava sen alkuperäisessä kunnossa, avattua hunajapurkkia ei voi palauttaa.
Palautuksesta tulee ilmoittaa 14 vuorokauden sisällä tuotteiden noutopäivästä. Palautusilmoituksen vastaanottamisen jälkeen tuote on lähetettävä meille 14 vuorokauden sisällä.
Asiakas on velvollinen maksamaan palautuksista koituvat kustannukset, ellei kyseessä ole viallinen tuote.
Asiakas saa tuotteesta maksunpalautuksen, joka tehdään alkuperäisessä maksussa käytetyllä maksutavalla.
Palautettava tuote postitetaan seuraavaan osoitteeseen:
Timi Taipaleenmäki
Rovantie 45
91510 ROVA, MUHOS
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaamalla hyväksyt toimitusehtomme.
Maksupalvelutarjoajat
Paytrail
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Klarna Chekout
Klarna Checkout -maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Klarna Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.
Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!
Asiakaspalveluasiakaspalvelu@checkout.fi0800 552 010 (0,00€/min)Arkisin klo 09 - 16
Toimitustavat, -kulut ja -aika
Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Toimituskulut esitetään kassalla.
Nouto (0 €)
Tuotteet voi noutaa ilman toimituskuluja sovitusti osoitteesta
Rovantie 45
91510 ROVA, MUHOS
Toimitus pakettiautomaattiin tai postiin (7,50€)
Toimitus pakettiautomaattiin tai postiin. Perillä pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Suomen kattavin noutopisteverkosto takaa Postipakettien nopeat ja sujuvat toimitukset. Jaetaan myös lauantaisin pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella, Lahdessa, Seinäjoella, Porissa, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa.
Palvelun tarjoaa Pakettikauppa. Lähetys Postin kautta.
Pakettien toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää. Paketit sisältävät lähetystunnuksen, joka mahdollistaa lähetyksen seurannan.
Vähintään 80 euron tilaus toimitetaan pakettiautomaattiin tai postiin ilman toimituskuluja.
Kotiinkuljetus (13,40€)
Tuotteen toimittaja sopii jakeluajankohdasta pääsääntöisesti seuraavan arkipäivän aikana tilauksen vastaanottamisesta. Vähintään 80 euron tilaukset alennettuun kotiinkuljetushintaan 6 €.
Paketin noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Asiakas on velvollinen maksamaan noutamatta jättämisestä koituvat kustannukset. Noutamatta jätetty paketti voidaan lähettää uudestaan asiakkaalle, mutta asiakas on velvollinen maksamaan tästä koituvat kustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti meille sähköpostilla info@mesitaival.fi - Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi paketin noudettuasi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.